.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحصيل كوتاه‌قدترين دانشجوي جهان در دانشگاه بابل
رئيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل گفت: با 60 سانت قد، كوتاه‌قدترين دانشجوي جهان در دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل در رشته گرافيك مشغول تحصيل است.
تحصيل كوتاه‌قدترين دانشجوي جهان در دانشگاه بابل

 رئيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل گفت: با 60 سانت قد، كوتاه‌قدترين دانشجوي جهان در دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل در رشته گرافيك مشغول تحصيل است.

علي اوسط قر بانپور اظهار داشت: دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل در سال 1381 با دو رشته آموزش زبان انگليسي و گرافيك با 50 دانشجو آغاز فعاليت كرد كه در حال حاضر در دو بخش پودماني و ترمي يك‌هزار و 300 دانشجو با 75 مدرس در اين دانشگاه مشغول تحصيل هستند.
وي افزود: دانشگاه جامع علمي و كاربردي بابل در بخش ترمي داراي دو مقطع كارداني و كارشناسي است كه رشته‌هاي حقوق قضايي، طراحي پوشاك و گرافيك در مقطع كارداني و تصويرسازي و گرافيك در مقطع كارشناسي است كه اخيرا چهار رشته جديد نيز به اين واحد اضافه شد.
قربانپور تصريح كرد: اين دانشگاه داراي سه ساختمان مستقل، با 25 كلاس، دو سايت مستقل با 45 كامپيوتر متصل به شبكه اينترنتي و فيبر نوري، چهار كارگاه داراي سلف سرويس دختران و پسران، نمازخانه مجزا دختران و پسران و داراي يك رشته طراحي پوشاك با تجهيزات كامل است كه سالانه حدود 400 دانشجو از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي‌شوند.
وي با بيان اينكه هزينه دانشگاه جامع علمي و كاربردي پايين‌ترين هزينه دانشگاه‌ها در سطح كشور است، افزود: هزينه اندك دريافتي از دانشجويان صرف حقوق اساتيد و كارمندان مي‌شود.
قربانپور بيان داشت: با پيگيري موثر خدمات زيادي نسبت به بچه‌هاي بهزيستي، ناشنوا، كم شنوا و معلول صورت گرفته و در حال حاضر 40 معلول در اين دانشگاه مشغول تحصيل يا فارغ‌التحصيل هستند و خدمت به اين دانشجويان از افتخارات اين دانشگاه است.
وي با اشاره به اينكه كوتاه‌قدترين دانشجوي جهان دختري 20 ساله با 60 سانت قد در دانشگاه علمي و كاربردي بابل در رشته گرافيك مشغول تحصيل است، افزود: هدف دانشگاه جامع علمي و كاربردي در راستاي اهداف عاليه دانشگاه‌ها تربيت نخبگان و فرهيختگان جامعه در پيشبرد اهداف نظام جمهوري است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 2 آبان 1389
واقعا اين خبر در سطح رئيس دانشگاه هست؟!!!!!!!!!واقعا بايد براي اين افراد تاسف خورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.